رفتی حالا به کی بگم خیلی دلم تنگه برات میخوام یه وقت ببینمت سر بزارم رو شونه هات دوست داشتم با گلهای سرخ میومدم به دیدنت نه اینکه با رخت سیاه چشمهای سرخ ببینمت گل پرپر میکنم سر مزارت تا ابد بارونیه چشمهای یارت رفتی افسوس و نموند تو در دل خواک از تو یادگاریه چشمهای نازت پاییزه غریب و بی رحم اون همه برگ مگه کم بود؟گل من رو چرا چیدی گل من دنیای من بود

 

نظرات 1 + ارسال نظر
باران چهارشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 19:42 http://delvapasiii.blogsky.com

سلام.... خوبی دختر گل.... حالت بهتره؟!!!

خوب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ از همیشه بدترم
میدونی چیه؟؟؟؟؟؟؟؟ بعده یه عمری از یه نفر خوشم اومد. یه شب دیدم توی چته/ یا یه id دیگه شروع کردم چت کردن باهاش.
بارون دیگه نمی تونم بهش اعتماد کنم / اما هنوز دلم.............

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد