برای آمدنت گل چیدم و برای رفتنت اشک ریختم .......... چه با شکوه آمدی و چه بی خیال رفتی .........
نظرات 2 + ارسال نظر
علی پنج‌شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 08:01 http://alisalar.blogsky.com

سلام
وب لاگ قشنگ و جالبی داری امیدوارم موفق باشی شما در لینک های من اضافه شدید

[ بدون نام ] جمعه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 22:18

تو کی هستی؟
بهانه های اقاقی های من نیستی؟
تو رهای من نیستی؟
...
چقدر مثل اون نوشتی
چقدر دلم تنگت شده ... کاش می فهمیدی از وقتی که رفتی هیچ وقت دیگه نتونستم گریه کنم ... فکر کنم دیگه نتونی بهم بگی آدم غیر قابل اعتماد یا ضعیف ... خیلی ازت دلم شیکست ... بعد اون همه ثبات که نشون دادم ... اون همه دلیل ... این بود نتیجه گیری تو از من؟ ....
هیچ وقت ....
نمی تونم فراموشت کنم ....



ببخش اگه اشتباه گرفتم ... اگه درست شناخته باشمت تو هم منو شناختی ...

بازم می یام پیشت ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد