تو شب خیس مژه هام یه شب بیا قدم بزن
 با رقص تلخ اشک من ساز دوست دارم بزن
 اتاق آرزوهامو خیلی مرتب چیدمش
 بیا و با یه چشمکت ، اتاقمو بهم بزن
 سخته برات تنهاییاتو کوک کنی
 با عشق من چشمای نازتو ببند ،‌ برای من یه کم بزن
 می خواستم از نگات بگم ، دوباره لغزید قلمم
 قصه نویس رؤیاها بیا واسم قلم بزن
 بگو دوسم داری یا نه ؟ یه جور بهم نشون بده
 بقیه ی زندگیمو با این جواب رقم بزن
 به جای ابرا واسه تو شب تا سپیده باریدم
به خاطر هر کی می خوای تو لااقل یه نم بزن
اون عکسی که ازم دیدی توش یه چیزایی کم داره
تو جای من رو گونه هام هاشور زرد غم بزن
بگو تو زندگیت کیه رد نشو از سوال من
زیر جواب نقره ایت چند تا برام قسم بزن
مجنون چی رو بلد نبود که لیلی قسمتش نشد
توام توی طالع من نقش بد ستم بزن
 عاشقی سخت و آسونه ، بستگی به دلت داره
دوس داری بهتر بدونی یه سر به این دلم بزن
پیش خودت نگو که عشق همیشه عشقای قدیم
بیا یه بار از عشقای قشنگ حالا دم بزن
نامه باید خودش بیاد تا بنویسیش واسه من
تو خلوتت سری به این یه حس محترم بزن
 سخته ولی جور دیگه شعر و باید تموم کنم
دلم که رفت چیزی اگه مونده بیا ازم بزن
زخم تو ، زخمتو می خوام ، هر دو واسم مقدسه
چه خنجرو ، چه عشقتو ، فقط واسه خودم بزن
یه وقت اگه تنها شدی با عشق و ساز و زمزمه
 به خاطر من یه بارم ،‌من به تو می رسم بزن

نظرات 2 + ارسال نظر
باران پنج‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 15:52 http://delvapasiii.blogsky.com

مثل همیشه شعرایی که می زاری قشنگه
یه نظر با اجازه بدم؟!!!... عوض کن این صفحه ت رو... خیلی سیاست!

شهرام - فراتر از عشق پنج‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 20:30 http://www.faratareshgh.blogsky.com


قاب عکس خالی ...

هنوز در بی کرانه های آسمان به دنبال قاصدی خوش خبر

هستم .. هنوز نگاهم ابری و چشمهایم بارانی است ...

هنوز در آرزوی پرواز به سرزمین خوشبختی ها هستم ..

هنوز از عاشقانه هایی که می سرایم و می نویسم خسته

نشده ام و از عشق تو دلسرد نیستم ...

هنوز هم که هنوز است باز به جاده ها خیره شده ام

و چشم به انتظار با گونه هایی خیس و دلی گرفته نشسته ام.

و هنوز یک قاب خالی در تاقچه قلبم برایت نگه داشته ام ...

تو بیا ...این قلب کوچکم مال تو .. و این همه احساس عاشقانه

برای تو ...

تو بیا ... دفتر عشقم دست نوشته هایی برای قلب سرخ تو..

----------------
سلام دوست عزیز .. حالتون خوبه ؟

متنهاتون خیلی زیباست ..

عشق، فراتر از عشق ... www.faratareshgh.blogsky.com

منتظر حظور سبزتان هستم ..

در پناه حق !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد